Blogga ??!!

Tjohooo!!
Ja då var jag här igen efter en månad :P hahaha...¨
Jag kan juh bara säga lite saker då..

Nummer ett vill ni veta ngt om mina helger när jag inte bloggat kan nni alltid kika in på Lindas blogg Http://Lindaahlin.blogg.se Hon bloggar juh hela tiden och jag kan garantera att där finns alla fester jag går på..

Jaha så vad har hänt?

Nja inte så mycket jag har hunnit flytta och jag har tyvär inget internet där än så är juh lite jobbigt, jag harpassat Dingo några gånger och vart med Linda typ varje dag :P sen har jag inte gjort så mycket. jag ska snart på intervju till ett jobb i spanien, de ska bli kul.. aja men nu ska jag gå och jobba vidare..

XoXo Tinker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0