Dikt =)

Hejsan satt och rota igenom min garderob idag och hitta massa av mina gammla dikter jag skrivit så jag tänkte att jag skulle slänga upp några här när jag inte har gjort ngt annat =) haha.. här kommer en av mina dikter...

Solen

Solen skiner, det borde vara varmt.
Men jag känner ingen värme, jag känner ingen glädje.
Mitt hjärta brister av sorg och i vilken timma som helst, dör mitt hjärta.
Då känner jag inget mer, då finns det inget hat, då finns det ingen kärlek.
Man slipper allt och man behöver inte tänka mer.
Livet är skit.
Alla ser saker olika, alla känner olika.
Tänk om alla var lika, vilken kris det skulle varit.
Men hur som helst måste man vara perfekt.
Det verkar iallafall så, men varför får man inte vara sig själv. Varför?
I mitt hjärta finns det väll kärlek? eller har jag inget hjärta?
Måste det finnas hat i alla? finns det hat i mig?
Solen skiner men ändå är mitt hjärta fyllt med sorg.
Vad är det som händer med mig?
Det vet jag inte, men en sak vet jag!
Det är att mitt hjärta gråter, men jag vet inte varför.
Det bara är så, det är sånt man får leva med och det kan vara väldigt svårt !



Japp det var en dikt jag skrivit =)
Inte ngn bra kanske men jag är ju ingen poet xD haha..

Imorgon är det torsdag och jag ska väll bara ta det lungt. Ska på jobb intervju på söndag med =) hoppas*** hehe...
Personlig assistent hade juh vart en bra och rolig grej =)

Nu ska jag nana =)

Xoxo Nat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0