Änglar =)



En ängel !

Fick den av min underbara syster =) dom är så kreaktiva och roliga =)

Idag är det fredag med =)
Farmor kommer hit och hälsar på om några timmar och jag ska tvätta.
Får väll se vad som händer mer!

Har testat min nya kamera jag fick av mamma och morgan =)

TACK JAG ÄLSKAR DEN =D

Tog kort på våra fina byggarbetare som vi har här =P dom har ju börjar bygga massor nu, det bara borrar och låter hela tiden! JOBBIGT värre ...haha...

Ja så kan de vara =) får ju stå ut med det i min lägenhet snart i 6 veckor ska dom hålla på =(
Helt otroligt.. men men, så får det väll vara jag får ju nytt badrum iallafall =)

Nu ska lilla jag äta lite frukost =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0