Swing med Linda =)

Tjing tjong, Dålig på att uppdatera =(
jag jobbar just nu 24/7 hehe.. därför har jag dåligt med tid att sitta vid min kära vän datorn =)..
Men Här kommer lite uppdatering..
I lördags så var jag med Linda, Vi hade förfest bara jag och hon hemma hos henne..
Sedan vid kl 22.00 så snacka hon med Marcus som skulle komma över med hans två polare till henne..
Så de kom efter ungefär 20 min =)... vi Hade det jätte trevligt.. satt och snacka och bara tog det lungt..
Sedan gick vi över till johanna som hon hette, en av grabbarnas polare.. As snäll tjej =)
Vi var där till ungefär halv ett, då vi gick ner till swing.. Vi hade super kul, dansade och hadde oss..
Inne på dans golvet träffa vi Lotta (lindas polare) och hennes två vänner Andre och Robin.
Lotta var sketa grym =) och hennes kompis Andre var super duktig på att dansa =)..
Hela kvällen blev iallafall super lyckad =)
Sedan på söndagen skulle jag jobba var hemma hos Linda en stund innan jobbet och käka.. =p hehe..
här kommer några bilder från förfesten..

Linda och jag ...


Linda oh Marcus


Hemma hos johanna(hon i svart rött) Marcus och mats och emma finns med på bild =)


Linus.. haha han hade skojj =P


Linda blev ullefull =).. Lika roligt med linda jämt..


Linus gilla kameran =)..


Vi hade kul =)


Mats vart gott full han med =)...


Och marcus kände sig utanför =P


Hopp de var det roliga =)... nu ska jag snart sova.. laddat ner de nya avsnittet från Gosspi girl med =D yippiieeee....

Xoxo tinker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0