Söndags jobb och galna killar...

Tjing !

Nu har man kommit hem efter ännu en helg som är slut..
Igår hade Linda som sagt maskerad.. Super kul..Bara de att de gick lite snett till i mitten av festen annars vart allt suuuuper bra... =)Eftersom jag inte lagt in bilder på datorn än så laddar jag upp dem senare så ni får se hur kul vi hade och vad alla var =).. Nu är Linda STOR =P

Idag söndag 19/10 har jag jobbat och stått i som vanligt =)..
Pratade lite med mamma med.. Hehe hon tyckte jag skulle uppdatera min blogg lite mer =P

Idag på jobbet kom de in två tyskar(tror jag) dom var utbytes studenter.. hehe
Så skulle jag förklara för dom hur man spelade bingo.. och rätt som de var så fråga ena killen...

How old are u?
Well im 20...
Oh do you study to? or just working?
Just working...

Haha sedan när han skulle gå så sa han till mig vi syns säkert snart igen....

Hahaha.. jag garva jätte mycket.. det lät typ som en dålig raggnings replik eller nått =P
Aja.. Idag har jag även fortsatt på min gummibandsboll =) SUPER KUL =D du virar gummibandds runt varandra så de blir en boll och jag har kommit jätte lååångt =)..ska lägga in en bild snart lovar =)...

Nu ska jag kolla på bad company =)

Ska bli kul.. men trist utan björnen =( hehe..

XoXo Tinker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0