Onsdags bowling och biljard =)

Tjaaaaaaa....

Idag är det egentligen torsdag om man kollar på kl (00.40) men onsdag iallafall =) så idag har jag vart med Jenny och Ted.
Jag mötte upp Jenny i Borås och vi vandra till  biljard hallen och spela lite biljard 2-1 till mig =) gryyyyym =D
Sedan kom Ted och vi körde lite shottar och bowling =) sketa kul =)...

Idag har dom även börjat med mitt badrum. byggarna jobbar för fullt =P



hehe.. tjuvtog ett kort genom mitt fönster på byggaren =)

Imorgon ska vi nog ut och partajja lite =) blir nog harrys eller X&Y..

Får väll se vad som väntar =) lite förfest hemma hos mig och sedan bär de som sagt av till stan...
På fredag har Emma lovat att dra me mig ut =P haha
Och på lördag är det after work med jobbet..

Japp japp.. så ser denna vecka ut än så länge.. jobbar väll lite med =) så får väll se vad som händer mer =)..
Nu ska jag äta min baguette och dricka min cola sen blir de sängen..
'

Haha..där va jag blond och nu haha.. de du haha... SVART =D midnight black är ja på huvet nu =P

Aja tar väll ngt kort på de snart.
ha de fint på er...

Xoxo

Kommentarer
Postat av: =)

Menar du Ted, bartender i södra o fd rådhus ägare?

2008-10-04 @ 17:24:02
Postat av: Natalie

Japp =)

2008-10-06 @ 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0