Leva på godis,varma koppen och bröd =)

Tjing! Nu sitter jag hemma och dricker varma koppen.. =) vart iväg och handlat godis varma koppen och lingonbröd.. =)

Kom på att det är väldigt gott =) nu får vi se om kuren hjälper mot min förkylning =) haha..
Tror  ju visserligen inte de men jag kan ju hoppas massor så kanske de funkar =D

Har kikat på film med.. =) förtrollad heter den. har redan sett den en gång men idag kolla jag på den igen =)

Nu ska jag forsätta på min varma koppen och kika på TINKERBELL THE MOVIE!! =D

XoXo Tinker..

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, förtrollad är en sån där härlig film som man kan drömma sig bort i.



Mamsen

2008-11-12 @ 07:04:15
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0