Hejdå jimmy =P

Avslutningsfest med jobbet för jimmy!

Dagen började med att jag åkte hem till Linda och gjorde mig iordning =)
Natha var där med, vi diskuterade vad alla skulle vara på Lindas fest ^^
Vid halv 7 tiden gick jag och Linda ner till brassan, där vi skulle möta upp resten och äta middag =)..

Vi hade jätte trevligt och jag beställde in lite shottar och tilltugg till oss innan maten kom..
Vid 12 ungefär begav vi oss mot swing och det var lite roligt att alla ville med eftersom de flesta är över 25 =) så de var häftigt =) vi hade skit skoj och vi dansa och hade oss =) Sedan när vi skulle gå så var det mega lång kö till jackorna så vi kom inte ifrån swing förens vid halv tre ! men när vi väl kom ut var det skönt =) På väg ut så hade Linda bara en sak i huvet och de var att hon skulle åka buss.. hon var helt förtvivlad att hon skulle göra de.. fan vad jag skratta åt dig  LINDA!! hahahahhahahaha... =D japps.. nu till de roliga !


BILDER =D


Alla vi


Linda och Linda =D


Linda och jag


Linda och jag


Maria, Jimmy, Lena och Dennis


Lena och jag


Daniel och Johan


Daniel och Jenny =)

men nu ska jag se på gossip girl =D säsong 2 YIPPIEE =D

Xoxo

Kommentarer
Postat av: mia.t

Ser ut som att ni hade en skojig kväll =D

Snygg du blev i håret gumman!



kram mamma

2008-10-07 @ 22:15:34
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0