Gaaah!

Godmorrn...
Nu har segisen gått upp..=P
Jag är verkligen super trött... vill bara fortsätta sova men de ska jag inte för då kommer ja inte upp sen =P



Lika som bär ? =D haha de är så jag känner mig iallafall XD

"Ja var inne och kolla ordet trött på google och fick fram det här..

"Trötthet är en naturlig känsla som betyder att man behöver vila. Det gäller att hitta en balans mellan aktivitet och vila. Att äta vettigt, motionera och undvika sömnmedel och rökning är viktigt för att man ska orka med vardagen. Kontakta din vårdcentral om du är mycket trött under en längre tid. Under graviditeten är det vanligt att vara trött. Tala med din barnmorska."

Hehe..jag skratta faktist lite granna att jag till och med är så trött att jag kollar upp ordet på google XD men men.. Idag ska jag jobba sedan så blir de hem och sova för imorgon jobbar jag Låååångt dubbel pass.. =P

Börjar på bingon kl 16.00 och slutar kl 23.00 och börjar på jennys 23.00 och slutar kl 04.00 =P
Jobba Jobba Jobba, blir de på torsdag XD..

Kollade på Tingeling igår med =D
Hon har ju fått en egen film =)

Haha. =) den va faktis bra =)
Hon är såååå sööt =) men den va nog inte så lång för det kändes som om den tog slut väldigt snabbt ?!
Aja den va iallafall jätte söt och gullig... Men nu ska jag käka frukost och ta på mig lite kläder =) innan byggarna springer in här igen...

XoXo Tinker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0