Bilder från lördags =)

Hej hopp.. nu har jag precis kommit hem från jobbet..och sitter hemma och ska äta baguette.. =)

Gott!!! hehe.. nu har jag lite bilder från Lindas födelsedags fest =).. här kommer dom....


snyggve =P


Glada och goa med pussar =)


haha.


doktor =)


Linda och busi..




=)


james och patrik =)  mitt fina verk =)


oscar...


Linda och lilla bäbiiiisen...


hehe...





james innan mitt fina smink ! =)


=)




Peter dansa och hade sig.. =)


Hahaha så ful va jag..=)


Tjejer i stora lass =)...


Lite av gänget..


Hehe..=) snyggingar =)


Batwoman =) natha..


Linda vart super snygg  sin dräkt =)


LINDA 20 =D..

Då vart det slut på bilder ´=) vi hade super kul..
Nu är de 25 nästa party äger rum och jag längtar massor.. ska ut med lotta och hennes polare =) SUPER BRA =D

Nu ska jag kika på film..

Xoxo Tinker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0