ÅH jag blir galen!

Tjing!

Nu sitter jag här med tre olika guider framför mig och försöker fatta HUR FAN MAN ÄNDRAR bakrund utan att de ska bli helt CP!!! Denna bakrunden hade jag velat ha...


Blir galen snart.. jag har vart framför datorn i 4TIMMAR och försökt fatta allt.. men jag är väll bara dum..=P
Mamma !!! hjälp mig då.... =P Säg till Morgan att hjälpa mig förstå.. inte göra de åt mig =)

Aja har precis kollat på film...Den hette "Another cinderella story" den var väll lite barnslig, men ändå söt =)
http://www.youtube.com/watch?v=vWhelh-gSA4



Huvudrollerna i filmen =) hon är såå söt och dom passar ju super bra ihop =)...

Men nu är lilla Natalie trött... ska nana.. upp till jobbet imorrn..
 
Xoxo Tinker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0