UNDERBART!

Hejsan, igår var som vilken vanlig dag som helst..jag gick till jobbet och skulle jobba mitten pass..
Efter att ha jobbat några timmar så skulle jag kolla ut på det fina vädret och jag börjar skrika

"Lamborghini! "
Det är helt sjukt den fina lamborghinin står utan för dörren på jobbet precis UTANFÖR!!!
Jag blev så jävla glad det är är sjuuukt bra! den stod där en hel halvtimma ! och jag både filma och tog massa kort =D
image64

image65

image66


SÅ underbar !

Efter att ha glott i en halvtimma på den, så kommer ägaren och jag tänkte bara jag måste fråga om ja får ta kort inuti, så..

Jag: ursäkta!

Han: ja?

Jag: får jag ta kort på din bil inuti?

Han: ja visst!

Jag: åh tack!

Så jag sprang iväg och hämta kameran!!
När ja kommer tillbax så gick jag fram till dörren.. jag trodde ju att han skulle öppna dörren men det gjorde han inte så jag sträckte fram en darrande hand och TOG I DEN  =D .. JAG FICK TA I DEN SJÄLV !! helt sjukt, jag lovar det var så bra ! sen fick jag vara inuti den INUTI LAMBORGININ =D jag lovar det var den bästa dagen i mitt liv =D
Jag har vart såå glad sen de att ja nästan dött!

nästa gång ska jag fråga om ja får åka med =D




När jobb dagen var slut så skulle jag och sandra gå ut på sands och dansa och lyssna på chans =)
det var jätte skojj vi dansa hela tiden.. och här är några bilder från kvällen =)

image67

image68

image69

Ja kvällen var lyckad, men de är den alltid med Sandra =)


Idag har jag jobbat och flyttat in nya möbler i min lägenhet =)
Har väll inte hänt ngt speciellt direkt mer än det.. nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt och jobba..

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0