Tack mamma =)

Hejsan.. Nu har jag jobbat... och nu sitter jag hemma och kikar runt lite på internet...Idag när jag kom hem från jobbet hade jag fått brev med =) roligt tänkte jag =).. undra vad det är för något??

Så ja slet av mig kläderna och sprang in till soffan (precis som ett barn) och öppa Brevet.. det var från mamma =0)

Hon har skickat de fina kortet hon gjort http://miatsblogspot.blogspot.com/2008/05/lngledigt-och-vackert-vder.html

blev så glad sen fick jag en magnet med som var jätte gulligt så här stod det:

I BELIEVE IN YOU_



    There are times when you truly believe in yourself.
You are able to approach the toughest challenges head on
   With the faith and conviction that you can do anything.
   But sometimes the muck of life really starts to pile up,
       You get scared, and you begin to doubt yourself.
                           Thats where i come in.
           I stand all amazed at what you have done.
  And more when i think about what you are capable of.
So when life gets rough and youre doubting your sucsess,
                   Just think of me and remember...

                                   I believe in you !

                    I have always believed in you.
     I think you are positively, over the top amazing.
                            And dont ever forget it !




Är det inte gulligt ?.. Jag blev så glad när jag läste det =)

Tack mamma för du finns




Snart ska jag till jobbet igen, Linda va sjuk idag och vi hade ingen personal.. så ja fick hoppa in två timmar i slutet..
Men alla får ha en skön sommar sol för de ska jag ha =) ligga å gassa tills jag börjar..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0