skönt med sol =)

Hejsan nu har jag kommit hem efter en jobb dag.. Efter jobbet gick jag runt på stan och handla lite saker till mitt blommverk =P  sedan gick jag ner till almenäs en sväng och satt å kände på de sköna vädret =)
Nu sitter jag här och dricker coca cola och äter glass =) gott som bara den..

Idag när jag gick på stan så träffa jag dogge med han är såå söt.. eller hur?
image45

Han tittar på allt folk =P hehe


När ja kom hem idag satt jag igång med blommverket jag prata om =) och resultatet blev
image46

Blev faktist nöjd med den så just nu står den i mitt fönster men jag ska ge den till Min ÄLSKADE Mamma =)

Hoppas du blir glad =) ..

Aja ha en underbar sol dag alla glada människor
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0