Oj,Oj,Oj.. längesen!

Hehe hejsan svejsan!

Det var ett tag sen ja skrev, Ja du vad har hänt ?.. Hahah en himla massa =)
Den 30april var det valborg och jag jobba fram till kl.15.00 sen åkte jag hem och fixa mig =)
har tyvär inget resultat på de men en bild innan ja blev klar

image38

Så vart hälften av sminkningen klar..

Sedan när jag var helt färdig var det på med klackskorna och hem till Linda..=)
Jag kom väll dit runt 19.00 och hon var redan igång med sina cider =P haha..

När ja kom ringde VP och sa att han var på väg och skulle komma fram kl20.00 så runt 19.30 gick ja ut med dingo och hämta han på vägen hem =)
Vi vandra hem till Linda igen och öppna var sin cider ( VP sin öl) och satt oss i fönstret och lyssna på musik och snacka lite, sedan innan vi skulle dra fixa jag håret med ;) viktig detalj =) Linda ville låna min mobil kamera för att ta kort på sig själv hehe hon tog typ 20 blder på sig själv =P haha EGO ! =D

Ett provsmak
image40
En av alla 20 bilder =P

Sen när alla var glada och nöjda stack vi ner till stan, vi börja med att gå till X&Y men det var så lite folk där så vi vandra vidare till Harrys =)

Sedan gick kvällen och jag och VP åkte från krogen gick förbi Jennys GK och käka..

Sedan blev det taxi hem =)
Ja detta var i stort sett valborg =)

På torsdagen så var jag med VP en liten stund och sedan åkte jag och käka med Nele .. sedan var det jobb time ..
image41
VP =)
Inget roligt som hände mer på torsdagen iallafall inte vad ja kan komma på nu =P

Jag har fått mina nya skor med =D haha..värsta porr skorna men dom va coola och billiga
image42

Ja som sagt =) men ja gilla dom...

Idag har jag jobbat 13.00-21.00 =) jag har jobbat med Linda
image43

Haha här äter Linda chips .. vi bara flummar jämt när vi jobbar =P

Efter att jag slutat kl 21.00 så var det dags för bio jag och Nele var och såg på IRON MAN =) Den var (måste jag säga) Väldigt bra...Den var rolig och spännande mycket bättre än jag trodde.. så ett tips Se den ! =P

Japp nu har jag precis ätit lite flingor och skall väll gå och lägga mig... Sitter fortfarande i stan och drömmer om att få se lambon igen =P men inget än jag uppdaterar om jag skulle se den det kan ni vara säkra på =)

Ha det bra !
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0