Oj, vilken helg =)

HEJSAN !!

Jag är bara så himla trött just nu !
Jag har typ dansat hela helgen och vart ute i parken i Gbg och massa roliga saker.. Som jag sagt tidigare så skulle jag ju till Gbg och gå på lite party =).. Men det blev mer grejjer gjorde än det, så det var kul =)
Jag ska börja från början =P

Fredag

Jag börja jobba kl. 09.00 och sluta kl. 16.30

Efter jobb dagen skyndade jag mig hem för att tvätta mitt hår och denna gången locka det =P

image49

Jag gjorde mig iordning och sedan kollade jag bussen.. Bussen gick 20.35 så jag fixa det sista och gick ner mot stan jag sprang in på jobbet för att visa Maria hur jag såg ut =) Hon tyckte det var bra.. Sedan kommer jag på att jag har ju för fan glömt biljetterna hemma !! =(... jag fpr Panik och frågar om Maria kan köra mig men sedan kommer vi på att Hennes mamma kan göra de ?.. Jag frågar och hon svarar : Ja självklart =)..

Hon är så snäll.. jag kan inte tacka henne mer =)...jag är verkligen jätte tacksam...
Sedan var jag på bussen och iväg..

Lite senare...

Kommer jag fram till Göteborg !
image51

och de är dags att vandra till trädgårn =) vi var där några timmar och dom hade gogo dansare =P

image50

Dom gjorde mest samma rörelser men vissa av dem var duktiga =)

När kvällen var slut åkte jag hem till jenny och sov =)

Dagen där på (lördag) åkte jag och Jenny och Melanie och hennes kille till kungsparken och köpte kebab och satt oss och åt ute i parken, vi satt där och sola och lyssna på musik..
Jag blev till och med solbränd på ryggen =P hehe..
image52

De var jätte mysigt att sitta ute och bara slappa =)

image53
Jenny red rådjur =p



När klockan blivit 18.00 åkte vi hem till Jenny igen och gjorde oss iordning för att gå ut,
Vi började bege oss mot stan och sedan gick kvällen på.. lite bilder från den kvällen..
image54

De som sänder på playdio var där och var dj´s
Gaaz och pino i bild

image55

Sandra Gee var där och sjöng =) I bild Sandra gee och Pino...

image56

Lilla Jenny står och är glad =)



Söndagen

J
a de hände inte så mycket, jag gick upp runt kl 09.00 och börja packa mina saker skulle ju åka tillbax till Borås och jobba och jenny skulle jobba.. Så när Jenny gick till jobbet så åkte jag Melanie och hennes kille till en park vid liseberg och åt var sin baguette.. =) de var som på fredagen lika fint väder och super skönt..

image59

Parken såg ut så här =)

image60

Baguette med Cola =)



Hopp, och idag är det Tisdag och jag har jobbat jag jobbade igår med så det är därför jag inte uppdaterat så bra =P men nu har jag iallafall berättat om min trevliga sommar sköna helg =)

Nu ska jag nog dricka Cola och äta chees bolls och titta på film..


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hejsan tjejen! =)



Hade du kul den lördagen? =)





MVH

Sandra Gee

2009-01-15 @ 16:19:51
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0