Huh?!

Hejsan, idag hände det ngt konstig med mig.. jag brukar alltid vakna runt 13.00 och liknande tider men idag vakna jag kl 07.00 ??? Ändå gick jag och la mig kl 02.00..väääldigt konstigt... Jag var jätte pigg så ja gick upp..Eftersom jag skulle fika med en kompis idag..kl 13.00.. så jag gick ner och tvätta håret osv.. sen när ja kom upp satt jag vid datorn en stund och kika runt lite och de kändes som jag hade suttit jääätte länge men när jag kolla på klockan så var den bara 08.00.. *suck* så jag fick ett ryck och tog massa "EGO" bilder... ett provsmak kommer här..

image47

Haha vet egentligen inte varför jag tog massa bilder hade bara väldigt trist..

Sen efter lite bilder och lite lek med Zorro och Turbo så blev kl13.00 =)

och jag satt mig på bussen ner till Cafe bakgården =)
Jag köpte en Bakpotatis med kyckling röra =)

image48

Kompisen tog räkmacka =)

Ne nu ska jag lyssna lite på playdio och sen sova =)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0