Gammalt kort ?

Hejsan, idag när jag gick igenom min mobil så hitta jag lite gammla bilder ett av korten jag hitta var när jag pröva min studentkläning =).. Åh. jag minns min student som igår, det var så roligt..=)

image71

Denna hade jag på min student =) den dagen glömmer man inte =) här är några bilder från min student:

image72
Våran vagn... =)

image73

En bild på mig och min skylt =P

image74
Mamma var ju självklart där =)

image75

Farmor med =)

image76
När vi kom hem så fick jag juh presenter =)

image77
Sandra och jag =) vi kunde inte sova ett skit innan, vi var så glada =)

image78
Några från klassen (från vänster) Line, Ina, Gabbieee =) och Anna..


Jaha snart är det dags för nästa kull och ta studenten och jag skall hem till en av studenterna och gratulera henne =) Ne nu ska jag nog ta på mig och gå ner och handla mat =) hehe nästan tomt i kylen =P

Puss och Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0