Bingo!

Hejsan igår var jag och jobba, jag hade det korta passet igår så det var lungt och slappt =)
Efter jobbet gick jag och daniel och spela lite bingo, det var roligt och han var rolig som attans när han inte vann =P
Haha han svor och hade sig hahaha.. såå roligt =)
image44

Haha men jag vann iallafall lite 200 spänn lyckades jag fixa till oss =)



Idag är det Söndag och nu sitter jag hemma och är mätt och belåten efter att ha ätit på Lilla krogen i stan..
Jag tog Kött med pommes, det var gott =) sen åkte jag hem och lämna lite saker och nu sitter jag här och skriver lite, idag ska jag jobba kväll, jag skulle egentligen ha jobbat mitten passet men det fanns ingen på kvällen för att johan var sjuk, så jag fick ta det istället.

Hopp ne nu vet ja inte vad jag ska berätta mer =P ska väll ta mig lite oboy och bara ligga och slappa en stund innan jag börjar.

Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0