25/12-08 en märklig händelse i mitt liv...

Hejsan satt och fundera lite och kom på att jag inte haft ngt intressant att skriva om på ett tag drf har jag inte skrivit.. men nu har jag vart med om ngt väldigt märkligt...

Jag börjar från början:

Jag bestämde mig för att ringa "J" och följa med dom till Vatra i skövde. ( Vatra är en krog som många jag känner brukar gå till) Och jag tänkte gud vad roligt att få se alla gamla kompisar.
Mycket riktigt vi kom ner till Vatra och skulle gå in, inga problem (vi hade juh vip)..
Vi kom fram till vårt bord och satte oss ner.. jag mingla runt lite och träffa allt möjligt folk på vatra som jag inte trodde skulle vara där, sedan gick jag ut och rökte,
tog en shot med ett par kompisar, ja sånt man brukar göra på krogen helt enkelt.
Eftersom jag inte hade vart i skövde på ett tag var det juh extra roligt.  
Efter ett tag så kände jag mig lite konstig i magen men tänkte inte mer på det och fortsatte vidare i vimlet,
sedan när kl vart runt låt säga 01.20 någonstans så kände jag att jag behövde spy..
var helt konstig så gick till tjejtoan, men de sjuka var att jag minns mig ha pratat med ngn tjej där i kön
men samtidigt så kom jag in till en toalett vääldigt snabbt för ja ville spy fort minns jag..
btw nått ja inte berätta var att jag och två av mina kompisar hängde på samma lapp så vi hade mina grejer plus deras två jackor på en krok. (Jag hade lappen)..

tillbax till toan...

Jag satte mig på huk och sedan minns jag att jag rammla ner på rumpan mot golvet och satt med huvet brevid toaletten.. Sen var allting svart !!

Kl är nu 05.00 ungefär och jag låser upp toaletten, Men ingen musik??? 
Jag går mot dörren ut mot lokalen och grips av panik (börja till och med gråta) när ja ser att det inte finns en människa i hela lokalen och musiken av och det är släkt !!  jag börjar ¨gå runt och leta efter ngn och försöker typ "vakna" typ hoppas på att jag drömmer, men nej de gjorde jag inte. Dom har gått, alla !!

Så jag måste börja tänka! De första jag gjorde var att gå mot garderoben den var naturligtvis låst.
Så jag gick mot huvud entreen som inte gick att öppna utan nyckel.
Då kom jag på att om jag får igång ett larm så måste det juh komma ngn,
börja gå runt och leta mig runt i alla små delar av lokalen och till slut går ett larm igång.
Sedan tänkte jag, om jag står kvar här där ingen ser mig så tror dom juh säkert naturligtvis att jag är farlig och gömmer mig eller liknande, så jag går fram till fönstret ut mot gatan och visar mig så att bilen jag ser utanför ska se mig
(i bilen ägaren av vatra) han frågar mig vad jag gjorde där och förklarar allt och sedan när vi ska hämta mina saker är dom borta! (fick senare reda på att en av mina kompisar hade tagit med dom).. Ägaren körde mig hem där jag var och sov och jag somna ganska snabbt...

Nästa dag vaknar jag upp av att spy och vara helt yr i huvet.. Kunde inte röra mig.
Sen kände jag att jag hade fruktansvärt ont och börja kolla lite på min kropp och märker först att mina fingrar förmodligen är stukade, kunde inte röra på dom och dom var blåa.
Sedan hade jag flertal blåmärken över hela kroppen så som, armar,ben och ett jääätte stort blåmärke (som fortfarande finns kvar) bakom örat.

Jag är fortfarande yr i mitt huvud och fingrarna gör fortfarande ont
(tänkt bara hur de känns att skriva utan lång och pekfinger) Jag har även ont i min rev ben och på lite andra ställen..

Ja detta är en märklig händelse som hände mig och jag hoppas att ni som läser vet hur ni kan göra om ni inte är smarta i samma sits. Men jag hoppas verkligen inte att detta händer ngn annan för det var inte roligt..

Nu ska jag försöka vila lite

XoXo Tinker!!

Kommentarer
Postat av: Stefan W

Det är säkert fejk.. Iallafall så är väldigt mycket av det fejk.

2009-01-07 @ 13:20:42
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: natalie

ne du detta har tyvär inträffat, sen att du lever i en skyddad värld med pengar av mamma och pappa är inte mitt problem =)

2009-01-13 @ 01:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0