Städvecka

Hejsan, nu gick jag upp =) jag har sovit jätte länge idag.. Det var skööönt...!
Igår så jobba jag och så kom jag på att det är mina städ veckor nu =( Så triist, men ja städa iallafall en del igår,
Damma var inte mitt favvo ämne precis...idag är jag leeedig =D det är skönt som attan.. Jag skall ner till stan en sväng idag tror jag måste göra ngt, men sen vad vet jag inte..

image25


Imorgon ska jag på massage hos erica =) gött som fasiken .. och en hel timme med, hon hade rabatt så jag skall passa på när ja hinner =) jag ska vara där kl 13..
Längtar redaan =) hehe.. ne, jag har inget vettigt att säga idag mer än att jag fick mina skor som jag tyckte om =D så ska jag ner och hämta paketet med =D  Vi hörs!



Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag äääälskar städveckorna, super roligt ;) haha

2008-04-24 @ 12:57:31
URL: http://lindaahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0