soova!

Nu är de dags att gå och lägga sig snart, jag är jätte trött. Idag har jag jobbat igen och imorgon ska jag med jobba, fast då är det bara 3 timmar

Vi har PF- möte imorgon =) Frukost =D hehe.. annars idag har ja inte gjort så mycket, min bäääbis jenny har tvättat åt mig idag =) hon är såå goo!

Nu har jag ren tvätt att fixa innan ja går och lägger mig och nanar!

image6

På jobbet har det vart lungt som bara den, vi har inte haft så mycket folk..
Jag har bara mest ätit god saker som tex : Zoo och Djungelvrål =P


Ja sen har jag Ropat nummer och pratat me Jimmy och Maria =)

Aja imorgon väntar iallafall jobbet igen !


Nu ska jag fixa min tvätt och sen ska jag sova =)

Ha de bra puss och kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0