Söndag!

Hejsan, det var ett tag sen ja sa ngt här ju!


Nu ligger jag i min säng och degar efter ännu en jobb dag =P
Igår var jag på liseberg och kika lite, dom hade premiär.

Det var roligt, åkte dit efter jobbet med Nele. Det var inte så mycket folk faktist inte som jag trodde det skulle vara iallafall.. men i sommar kommer de bli andra bullar =)..
image30

image31

image32

image33


Dom stängde kl: 21.00 och efter dom hade stängt så hade dom fyverkerier det var jätte vackert =)

image34

image35

image36

Så en lyckad dag på liseberg och sen hemgång med NOLL brutna ben, sen var det bara dags att sova,
Jag var trött med så de var ju tur de =)

Aja nu ska ja väll lägga mig och sova, skall upp imorgon och kika på ngt att ha på mig på onsdag !

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0