Sömntabletter tack!

Nu sitter jag här och slöar framför datorn, jag tror sömntabletter skulle vara bra för mig....

Jag har försökt sova nu i ca: 4 timmar men de går verkligen inte..? Jag har tråkigt som bara den..
Så ska man jobba imorgon igen... Idag gick de rätt fort på jobbet tiden rann iväg liksom.
Jag har typ ätit soppa och tittat på film lyssnat på musik.. men nu har ja slut på ideer vad jag ska göra..
Blev sugen på att dansa helt plötsligt men de går ju inte nu :P haha..
grannen spelar hög musi som vanligt
någon arabisk trance musik eller liknande..
måttligt irriterande med basen i taket.. =(
Men men, får hoppas ngn ringer till bovärden snart och klagar så han åker ut eller slutar :P

image3


Jag skulle gå till mitt föråd förut med och ja var klantigast i världen för först åker ja dit men tar inte med mig nykeln till låset så ja fick åka ner hela vägen igen.. sen åker jag upp igen och då glömde ja min nykel till den vanliga dörren så jag fick åka ner igen.. sen titta jag extra noga så ja hade med mig allt och åkte upp igen.. ja kom in och hade med mig alla nyklar men när ja stod där uppe så tänkte ja: " vad var de jag skulle hämta nu då?" haha..så ja fick åka ner igen och ja vet fortfarande inte vad ja skulle hämta .. =P men jag kommer väll på de imorgon..

Jaja nu ska ja väll försöka sova puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0