slöö...

Godmorgon..

Idag är det tisdag och jag skall snart jobba (som vanligt) hehe.. just nu ligger jag i sängen och slöar, har inget bättre för mig =P Jag börjar kl. 16.00 och slutar kl 23.00.. Inte jätte kul i detta vädret men jag jobbar ju med Linda så det är ju alltid kul =)  Hoppas vi får lite och göra idag för det är så segt att bara sitta och inte ha några kunder =P

image37Idag skall jag äta massa med glass på jobbet =) det är såå gott

Sen skall jag hem och städa det sista, Vp kommer hit imorgon och det ska bli skit kul =) Jag Linda och Vp skall gå ut en sväng och se om det finns ngt vettigt att göra i stan =)

Och Nu är det bara 48 Dagar kvar tills jag lämnar sverige MOT HAWAII here i come =)  Jag längtar så att få komma iväg till ett riktgit varmt ställe =) det ska bli skönt =) Ne nu ska jag göra mig iordning och dra snart =)

Men ha de fint Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0