Massage!

Hejsan svejsan !

Idag har jag vart på massage, det var super skönt... Är jätte trött nu..=)
Igår var jag med Sötis och titta på film och käka mat.. det var mysigt som vanligt =)

image28
Vi åt chips med det var gott en riktigt hemmakväll =)
image26
Grill chips, det var riktigt gott de =)




Jag skall till sötis idag med och glo på topmodel 9 =D det ska bli kul, det är soligt och fint ute med, då blir man extra glad på dagarna.

Jag fick mitt schema idag jag kommer jobba hur mycket som helst innan jag åker =)

image29
Det blir pengar det !! =D

Ne nu ska jag laga nudlar och titta på film innan jag skall dra.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vem är "sötis" då? :P

2008-04-24 @ 15:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0