Lördag !

image13

Ja nu sitter jag hemma och kollar på high scool musical 2, väldigt speciell om man jämför med den första !

Den första var ju liksom bra men denna?! ... Nja inte riktigt lika bra..

Men den är inte Kass, men inte bra heller =P


Pappa ringde igår med =) Den 15juni bär resan av till Hawaii =) Längtar så =) Jag ska köpa massa roliga saker =D
Åh!!!! Bara 57 dagar kvar =D LÄNGTAR!!  Vi ska göra massa roliga saker och ja ska köpa så mycket sweethearts jag någonsin kan äta =D

Well more of that there =)


Fick nyss ett samtal med, erika ringde och fråga om vi skulle gå ut men de vill jag nog inte va?!

Haha.. sen fråga hon om ja ville hitta på ngt men ja vet inte ? ska jag ?

Får väll se skall ringa henne om 20 min igen =)

Inatt när ja skulle logga in på blogg.se så gick det inte =S servern verka vara nere ?! ngn mer som hade det felet tro ? eller bara jag !

Aja nu funkar de iallafall =)

Nu ska jag mata mina djur

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0