LAMBORGHINI

Världens bästa sak har hänt idag!!!

Jag och Linda hade slutat på jobbet och så skulle hon köra mig hem för vi sluta typ samma tid..

Och när vi kommer ut från jobbet står vi och pratar ed varandra och helt plötsligt bara "POFF"..Så åker en Lamborghini förbi !
Jag blev helt gaaaaaaalen!! och börjar gå efter och försöker vinka till han som satt i, men han såg mig inte..

Jag blev jätte glad och bara tänkte på den, sen efter en stund kommer EN TILL!!!! Jag fick rena hjärt attacken !
TVÅ Lamborghini PÅ SAMMA DAG !!!!!!!!??? Det är för bra för att vara sant ! Helt otroligt, men eftersom ja inte var beredd han jag ju inte ta ngt kort på dom fina sakerna =(

Men men tänkte jag, jag vet ju vad jag sett =D
Sen satt vi oss i bilen på väg hem jag och Linda och så säger Linda till mig

"där är den juh"

Jag: vad menar du?

Hon: ja bilen är ju framför oss..

Jag: ÅH... Kör ikapp den, fortare..!!

Och så hamna vi BAKOM DEN vi ett rödljus och de första ja gjorde var ju nartuligtvis att slita upp kameran =D
Och JAG FICK TRE BILDER inte jätte bra eftersom de var bakifrån men ändåå!!!

image18


image19


image20

ÄR DEN INTE SNYGG !!!!

JAG ÄR IALLAFALL SUPER GLAAAD...

Men nu ska jag vara social på msn ett tag.. Ha de!

puss och kram !

Kommentarer
Postat av: mamma

Den var läcker den bilen, bara något tuffare än min ;)Nu får vi skrapa triss-lotter som bara den.

kram mamma

2008-04-21 @ 04:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0