Hejhopp

Hejsan, idag har jag jobbat och slitit..är jätte trött nu och orkar inte göra ngt mer än att dega!

Kommer bara ta de lungt och sova hela dagen imorgon =)
Jag har bara slappat sen jag kom hem från jobbet...Har fått mitt paket ja beställde med ett par knästrumpor med, skall hämta de imorgon så tar ja kort och visar =)

Just nu sitter jag hemma och äter risifrutti =) det är gott de !
Igår ringde min lilla VP, vi snacka i över en timme.. Han är såå goo =)

Jag skulle åkt upp till honom den 2maj men han ska till Uddevalla då, så ja får väll palla mig dit om ja inte jobbar!
Ska ju hälsa på hans mamma med, deras katt ska få bäääbisar med =)
Och ja ska kanske köpa en liten kattunge av dom.


I helgen öppnar Liseberg med =) Jag vill åka dit men vet inte om ngn vill de =P mer än jag då =D haha..

Ska till GBG på fredag och glo på film käka kina mat och dricka vin med en vän iallafall !





image24


Aja imorgon får ja väll se vad ja hittar på, ska vila nu har ont i huvet

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0