God morgon

Nu vakna jag nyss av att dom ringde från jobbet och fråga om ja ville börja tidigare...tyvär så kan jag ju inte de för jag har ju min bror och jenny här..

Jag orkar inte gå upp vill bara ligga å lata mig hela dagen !!
Åh...Igår kom jenny hit och ja berätta för min bror att hon skulle de så han blev glad, Konstigt nog för ja trodde han hade glömt bort vem det var =) men de hade han ju inte.. =) 

När jenny kom igår spelade vi kort och hade många roliga samtal =)  Hehe vi spelade ett spel som hette Dam, Jag VaNN =) !! hehe.. fast vi gav upp efter en stund och satt typ mest å snacka =) Roligt att ha min pluttis här =)

Jaja nu ska ja väll försöka palla mig upp och äta frukost och tvätta håret och gud vet allt ja ska hinna med :P

Puss Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0