Erica!

Tja, jaha då har man kommit hem från Erica nyss..jag ringde tillbax och sa att vi kunde hitta på ngt och hon föreslog film =) Roligt vi såg tre filmer..och moffa godis =D gott som bara den..

Första filmen slut nu tar vi nästa =)image17

den bollen i bakrunden var skit rolig att sitta på man bara rulla om kull hela tiden =)

image14

Ericas kommentar " Kommer denna hamna på internet ??!"

Jag " ja det är klart du hamnar i bloggen =)"

Hon " men NEJ, du får ta en bättre bild !

Jag " haha nej den blir bra =)"

Och se ja fick min vilja igenom Erica =)

image15

KOLLA vad godis vi åt =) gott som bara den =) Tack vännen =) !

Sedan hade Erica fått ett ljus som var format som en hand efter andra filmen upptäckte hon att OJ de rinner stearin över hela golvet !!! Hahaha...

image16

Snyggt =P


Sen efter städat av bordet lite så var det dags och gå hem...
Ja gick ner mot stan och på bussen hem kom det på kontrollanter =P haha..
Han kom fram och visa sitt kort och sa

" Hej"

Jag svara "hejsan"

Hahha ja fatta fan inte att han var kontrollant juh !! Jag todde han var en full gubbe eller ngt =P

Dum kan man vara men ja fatta de efter en liten stund och visa sedan mitt busskort snällt =)

Aja nu ska ja sova ska upp och jobba imorgon börjar kl 10.00 =( vill ju egentligen sova men aja..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0