Äntligen hemma =)

Nu har jag äntligen kommit hem igen, jag har vart på möte på jobbet, det börja kl 08.00 men ja var där runt 07.25

Så tänkte ja att jag kunde ta lite frukost och andas ut lite innan mötet ..
Men där trodde jag FEL!
Jag kommer fram till jobbet och skall låsa upp men de var tänt så ja tänkte att Jimmy har säkert redan kommit =)
Men han svara inte på jobb telefonen så ja tänkte "jaja, jag får väll rota upp mina nyklar iallafall då" så det gjorde jag och satt nykeln i låset och försökte vrida om, Men de gick inte ja kämpade i 20 min med de där låset ändå fick ja inte upp det, jag blev jätte sur så ja ringde till Jimmy och fråga var han var och han var och handla frukost till mötet så ja fick stå ute och frysa i 25 MINUTER!!!

Sen när Jimmy kom så sa ja det är något fel på min nykel för ja får inte upp dörren?!
Han tryckte in min nykel i låset och öppna HUR LÄTT SOM HELST!!!!

Bläää!!!


jag var inne och kika på www.Gojane.com med hitta jätte mycket fina nyheter som förmodligen blir mina nästa köp =)

image9
Den va väll super fin !! =)

image10

Och denna med =D

image11

Den var lite cool tyckte jag =)

Så ja får väll se om jag inköper alla eller någon av dessa super läckra plagg =)

Aja nu ska ja sussa lite igen.. är jätte trött !

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0